Orjanp Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hvordan kan man konvertere dokumenter, fra f.eks. openoffice til pdf fil? Hvordan kan man sette sammen to pdf filer til en? Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Vet ikke hvordan du tar open office til pdf, men til convertering så bruk adobe acrobat eller adobe photoshop, finnes vel også egne verktøyer for dette, sjekk på www.downloads.com vis du ikke ahr acrobat eller photoshop Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hvordan kan man konvertere dokumenter, fra f.eks. openoffice til pdf fil? Hvordan kan man sette sammen to pdf filer til en? Openoffice har eget pdf filter. Ellers er det bare å lagre som ps og kjøre en ps2pdf på den. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Takk så mye. Fant ut at Openoffice hadde eget filter etter at jeg hadde installert det. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 OpenOffice er genialt, genialt Jeg holder faktisk på med det motsatte nå, pdf2txt - hele klassen sitter å skriver linje for linje av pdf dokumentet mens jeg hacker fila slik at jeg slipper /t (mitt irc alias for /say *tihi*) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Bra du tenker kreativt Odin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå