Uferdig Setnin Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Hei!Bestilte en moped men så har det tatt så sykt lang tid før dem har levert og nå er sesongen over. Selv om jeg har betalt ett depositum osv. Kan jeg benytte meg av angreretten? Har ikke fått mopeden og det er over to uker siden pengene vart overført. Men har dog ikke fått noe kvittering eller noe som helst. Ønsker å få pengene mine tilbake om det er mulig. Mvh Endret 10. september 2015 av Noxz Lenke til kommentar
3irik Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Du kan nok benytte angreretten, men du kan nok ikke i utgangspunktet regne med å få tilbake depositumet ditt. Hva avtalte dere om leveringstid? Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 10. september 2015 Forfatter Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Du kan nok benytte angreretten, men du kan nok ikke i utgangspunktet regne med å få tilbake depositumet ditt. Hva avtalte dere om leveringstid? "Anslår ca 1. september" Leveringsdato hos meg. Og ettersom att dem ikke er i Norge enda så tar det en stund før dem dukker opp. Mvh Endret 10. september 2015 av Noxz Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Er denne bestilt over internett, via telefon, eller fjernsalg slik at du har angrerett? Har du ikke angrerett har du vanligvis avbestillingsrett, men da må du erstatte selgers utgifter etter forbrukerkjøpsloven § 41 og kapittel 11. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 10. september 2015 Forfatter Del Skrevet 10. september 2015 Bestilt over e-post. Men har jeg muligheter til å få tilbake alt jeg har betalt i og med att jeg ikke har fått den enda? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 E-post vil vanligvis bli regnet som fjernsalg. Da har du angrerett. Angreretten løper i 14 dager fra du har mottatt varen, så den vil ikke ha utløpt ennå. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 10. september 2015 Forfatter Del Skrevet 10. september 2015 E-post vil vanligvis bli regnet som fjernsalg. Da har du angrerett. Angreretten løper i 14 dager fra du har mottatt varen, så den vil ikke ha utløpt ennå. Jeg har da ikke mottat varen og levering var anslått til 1. Sept. Kan jeg kansellere min ordre og få tilbake depositumet også? Tusen takk Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Det vil jeg anta basert på det du har skrevet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå