IngvaldNordland Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Frankfurt,gamlebyen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Min første tanke er - behold de to personene nede til høyre og slør ut resten en del for dette blir antagelig litt for mye. Hvertfall for mine øyne. Sikkert artig å holde på meg tenker jeg som har lekt i noe sånt som 10 år. Men ikke alltid det ferdige resultat treffer sitt publikum. Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 11. september 2015 Forfatter Del Skrevet 11. september 2015 Min første tanke er - behold de to personene nede til høyre og slør ut resten en del for dette blir antagelig litt for mye. Hvertfall for mine øyne. Sikkert artig å holde på meg tenker jeg som har lekt i noe sånt som 10 år. Men ikke alltid det ferdige resultat treffer sitt publikum. Roar Hei Roar. Det er nok mye rett i dine antakelser. Går man på denne type bilder med et fokusert blikk så tror jeg det blir vanskelig å få noe ut av det. Selv lar jeg blikket få vandre fritt og følge de linjer som etterhvert åpner seg. men, det er min måte å tenke/se på og jeg må bare konstantere at jeg er i suverent mindretall. Tusen takk, en tilbakemelding hjelper godt : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg