Gå til innhold

Atlanterhavsveien - I did it my way

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilig effekt. Som en blanding mellom vannmaling og mosaikk. Dette passer ikke på alle motiv, men du har truffet spikeren på hodet. Det er ikke overdrevet med farger. Overgangene i fjellene der bake løfter også bildet mye.

Det eneste som kanskje kunne løftet bilde bittelitt er en liten kutt i toppen (ca en 5 mm) slik at rommet over den hvite skyen forsvinner.

Lenke til kommentar

Stilig effekt. Som en blanding mellom vannmaling og mosaikk. Dette passer ikke på alle motiv, men du har truffet spikeren på hodet. Det er ikke overdrevet med farger. Overgangene i fjellene der bake løfter også bildet mye.

Det eneste som kanskje kunne løftet bilde bittelitt er en liten kutt i toppen (ca en 5 mm) slik at rommet over den hvite skyen forsvinner.

Hei, og takk for konstruktiv kommentar. Har notert meg at et lite kutt på topp vil være et godt alternativ.

Skj

Lenke til kommentar

Artig! :) jeg så ikke at det var noe spesielt med bildet før jeg klikket meg inn på det.

Jeg har en effekt på kameraet mitt som heter vannfarger, den ligner på dette. Det ble flott i veldig delikate farger. Et kutt i toppen som nevnt ville kanskje være et pluss. :)

I motsatt retning, altså bakover var det svært truende skyer med uvær og regn i. Lysforholdene var derfor i en kort periode spesielle, og det var det jeg ville få fram i første rekke, mer enn selve Atlanterhavsveien som sådan. Sitter med et nettbrett i øyeblikket og har ikke tilgang til PC med bildene, men vil kanskje legge en V2 som viser hvordan det så ut bakover. For å forsterke uttrykket i bildet fant jeg det interessant å lage litt vannfarger som du kaller det. Fint at du ville kommentere bildet mitt.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...