trineck Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hei! Jeg skal snart investere i digitalkamera, og jeg skal bruke kameraet til vanlige familiære bilder, ferier etc, men noe som krever litt er at jeg tar mange bilder av katter. Jeg lånte et powershot G3 en helg, men det fungerte ikke helt tilfredsstillende her. Det er nemlig ganske viktig at kamera tar bildet raskt fra man trykker på knappen. I fokus.. 3500-6000 kr er nok prisområdet, selv om det enda er litt usikkert. Digital speilrefleks er jo det man sikler mest på, men det er jo også endel dyrere... Noen med tips, forslag, argumenter? Trine Lenke til kommentar
Sugleknug Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Sjekk ut Minolta Dimage Z1. Denne er svært rask og har god autofokus. Les testen i det siste nummer av britiske Digital Camera Shopper (narvesen), eller søk litt på nettet. Den har ellers 10x zoom og er priset rundt 4000 kr, men jeg har sett den nede i 3600kr. Da har du råd til stor minnebrikke og gode batterier i tillegg. Lenke til kommentar
Sugleknug Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Legger ved en link til en test jeg fant her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå