-SG-Harringen Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Slik var årets messe.FEATURE: Besøksrekord sørger for at Retrospillmessen i Sandefjord er skandinavias største Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Er Gears of War retro? Uansett, virker som en messe jeg burde ta turen innom neste år. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Jaja, folk som ikke husker Lillehammer-OL synes kanskje Crash Bandicoot er retro. Lenke til kommentar
-SG-Harringen Skrevet 10. september 2015 Forfatter Del Skrevet 10. september 2015 Definisjonen av retro er heldigvis forskjellige hos de fleste. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Ikke noe "heldigvis". Jeg burde få bestemme. Endret 10. september 2015 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Det var en veldig fin messe. Fikk med meg en del godsaker hjem også 1 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Jeg må si at jeg synes det virker som noe jeg godt kunne ha vært med på jeg, hadde jeg bodd der borte på det glade østland. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Storkoste meg der. 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Kult å se at det faktisk er så stor interesse for retro i Norge. Merkelig at det er så lite aktivitet rundt temaet på forumet da... 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Jeg må si at jeg synes det virker som noe jeg godt kunne ha vært med på jeg, hadde jeg bodd der borte på det glade østland. Hadde gladelig tatt en 8 timers togtur for å få me meg denne unike messa 1 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Jeg bor 1 km unna, men fikk dessverre ikke besøkt messen i år. Neste år skal jeg definitivt få til en visitt Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg må si at jeg synes det virker som noe jeg godt kunne ha vært med på jeg, hadde jeg bodd der borte på det glade østland. Hadde gladelig tatt en 8 timers togtur for å få me meg denne unike messa Jau, jeg ser logikken i argumentet ditt. Det ble dessverre ikke slik. Ikke visste jeg om denne messen før etterpå og samtidig så hadde nok studier og arbeid krevet mer arbeid... Vel vel, kanskje neste år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå