Tesshin Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 https://www.komplett.no/product/854596/datautstyr/skjermkort/pci-express/asus-geforce-rog-poseidon-gtx-980-ti-6gb#Noen misliker sikkert disse kortene med enorm lidenskap og mener at det er laaaangt bedre å kjøpe vannblokker og montere på andre 980 TI kort. Og det er sikkert et godt poeng.Men jeg lurer på hva slags temperaturer jeg kan forvente å få under load på dette kortet? De kortene jeg har nå får jeg maks 43 grader under full load på lang tid mens 14 vifter går på svært lav rpm. 33 grader om jeg kjører alle viftene på 1200 rpm. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 50-ish grader med viftene som sakte spinner Lenke til kommentar
War Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Før du kjøper den så kan jeg nevne at jeg hadde 8x 290x med den kjøleren, ALLE viftene døde på ALLE kortene. Zotac har en 980ti AMP på -11% salg på komplett nå Endret 10. september 2015 av War Lenke til kommentar
Tesshin Skrevet 11. september 2015 Forfatter Del Skrevet 11. september 2015 Før du kjøper den så kan jeg nevne at jeg hadde 8x 290x med den kjøleren, ALLE viftene døde på ALLE kortene. Zotac har en 980ti AMP på -11% salg på komplett nå Det er temmelig drøyt. Men det går jo iallefall på garantien gjør det ikke? Lenke til kommentar
War Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Jo , alle var fra komplett og alle gikk gjennom som rma helt til de 2 siste med tomt lager som ble nyere amd-kort. De hadde også molex bak til varmeplata for nitrogenkjøling. Snodige kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå