ilpostino Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Jeg har alltid brukt Combofix tidligere men den støtter ikke Windows 8.1 så nå sitter jeg med skjegget fullt av postkasser. Maskinen virker tilsynelatende OK men når jeg setter i gang med å laste torrent-filer blir internett-forbindelsen borte fra hele nettverket og jeg må ta strømmen til modemet en stund og sette den inn for å få nettet tilbake. Derfor vil jeg kjøre Combofix eller tilsvarende for å være helt sikker at det ikke er noe rusk på maskinen. Jeg har prøvd med forskjellige klientprogrammer for torrent-filer men opplever det samme hver gang. Noen tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123486210 Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Combofix skal ALDRI kjøres for at du tenker at det ligger igjen noe på systemet, bruk heller malwarebytes ( www.malwarebytes.org ) eller hitmanpro ( www.surfright.nl/en/hitmanpro ) Men viss du skal ha noe annet enn Combofix på en EKSTREMT infeksert pc så bruker du Malwarebytes Chameleon ( https://www.malwarebytes.org/chameleon/) eller noe sånt ( i tilfelle av FakeAV, cryptolocker, FBI ransomware o.s.v ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå