Bahtiyar Ømer Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Gaustabanen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Fin bildeserie Bahtiyar. Synes V2 gir et stilig perspektiv. Kaldt og fuktig. V5 kunne ha blitt bedre hvis du hadde gått litt lenger grem. Ser ut som en tunnel som aldri tar slutt. Kult! Endret 10. september 2015 av DataFMT 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Her ville antagelig V2 blitt min favoritt hvis det hadde hatt full dybdeskarphet. Nå blir det V1 med beskjæring spesielt til venstre og muligens også litt til høyre. Beskjæring nede og til høyre så sementsokkelen og metallkassa til høyre forsvinner blir mitt forslag i V5. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Her ser det mørkt, rått og kaldt ut. Tror nesten jeg vil foretrekke å gå opp til Gaustatoppen. Men fin serie som viser hvordan tunellbanen ser ut innvendig. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 V1 gir følelsen av å bli dratt inn i bildet. V2 er etter min smak det mest kunstneriske. V5 (ref DataFMT) V3-4 gir litt dau info.. ;-) 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 10. september 2015 Forfatter Del Skrevet 10. september 2015 Hei alle sammen Tusen hjertelig takk skal dere ha :). Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg