John fred Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Hei,,, er det noen vet om lastebil i Norge. Hvor er mest bruker lastebil i Norge? Er det i distribusjon eller bygg og anlegg? Kan noen svar det. Endret 10. september 2015 av Hårek Redigert emnetittel Lenke til kommentar
MiniTrollet Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Tror det er i distribusjon men er ikke sikker. De som kjører innen distribusjon kjører gjerne litt lengre enn bygg og anleggssjåførene vil jeg tro 2 Lenke til kommentar
( ) Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Og hva betegner man så de lastebilene som, som distribuerer varer eller maskiner til nettopp byggeprosjekter ? Jeg lurer litt på hva OP egentlig spør efter - er det antallet biler brukt i disse forskjellige rollene, eller er det kilometer kjørt, eller tonn transportert i hver sektor, eller .... ? (Og hva er det i tilfelle denne informasjonen skal brukes til - yrkesvalg ?) Lenke til kommentar
John fred Skrevet 11. september 2015 Forfatter Del Skrevet 11. september 2015 jeg mener antall lastebil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå