simmy Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Etter å ha ventet i nesten 2 år var det vel(husker ikke helt) før Commandos 3 kom var jeg ivrig som en liten 8-åring på julaften, og endelig var spillet der. Uten å teste spillet på forhånd, tok jeg det med meg når jeg skulle på lan den helga. 3 av oss satte i gang og installere spillet, og etter det ble vi møe skuffa hele gjengen. 1. Kunne ikke forandre på den møkka-oppløsninga 2. Kunne ikke forandre på noen keyer eller noe. Etter dette tenkte jeg, OK, vi prøver å spille Cooperative, det er jo det som er kult med Commandos. Men kunne man det????? NEPPE!!!!!!!!!!!!!!!! Bare sånn råtten deathmatch og gud veit hva! Derfor er jeg skikkelig skuffa over dette spillet, og har mere lyst til å gå tilbake til 2`ern og runde det for 5 gang isteden for å starte på ny campaign på C3. Flere som er enige eller uenige? Shoot Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg er også skuffa. Nr 2 er jo mye bedre synes jeg da. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har ikke tålmodighet til å spille noen av dem jeg Er litt for Splinter Cell og Raven Shield. Lenke til kommentar
chubby_man Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Enig med CurSi0, det er ikke spillet for meg Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Synest at det er dårlig at man ikke kan spille i mer enn 800x600. Men det verste er at de har drept hele det gode, gamle konsepetet som var så bra. Snikingen på kveldene var noe for seg selv! Lenke til kommentar
insider Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Enig med CurSi0, det er ikke spillet for meg ikke meg heller - blir bare irritert Lenke til kommentar
simes Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Synes eneren var genialt jeg. Do the trick med å pakke ned en person i ryggsekken til dykkeren sammen med båten. Det fant jeg ut på lan med en kamerat og vi holdt på å dø av latter. Vi overlevde akkurat. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg er absolutt også skuffa over C3. Action-gameplayet passer ikke inn i det hele tatt, det var mye bedre i C2 hvor man faktisk måtte tenke, planlegge og være forsiktig. Nå er det altfor mye skyting. Helt unødvendig, spør du meg! Har ikke fått prøvd multiplayer ennå, men kan i alle fall si at singleplayer skuffa stort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå