Gå til innhold

Nå kommer iPad Pro

Anbefalte innlegg

Ut ifra illustrasjonsbildet fra kilden så ser det jo vitterlig sånn ut? Og det var vel hentet fra promovideoen til Apple?

Du mener den 3d animerte grafikken som skulle vis A9X soc blandt annet. Da er det mulig det lages slik for illustrasjonens skyld for å highlighte og synlig gjøre innmaten. Den ble jo til en by også i promoen :p

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hvorfor så mye tomrom i kabinettet? Batteriene kunne jo ha vært betraktelig større, er det for å holde vekten nede?

Jeg har en følelse av at designere og ingeniører hos Apple har brukbar kompetanse til å finne frem til best mulig løsninger. Detbkanskje til og med hende at de er flinkere og har bedre oversikt enn de som diskuterer her inne...:-)

Endret av rogkas
Lenke til kommentar

Og disse påstandene dine om løgner kan du fint holde for deg selv inntil du faktisk klarer å forstå og lese det jeg vil frem til. Pinlig å se deg krype ned på en såpass lavnivå hver gang vi ser ut til å havne i uenigheter. En ting kan være at vi misforstår hverandre, er uenige med hverandre og at jeg til tider kan bomme med noen innlegg men det må da finnes grenser..

Om du mener at innleggene mine er såpass på villspor så ta det opp med en moderator og få de fjernet, eventuelt få meg suspendert fremfor å drive å henger meg ut i diskusjonstrådene på denne måten.

Hvis det handlet om misforståelse hadde det ikke vært et problem. Merkelig at du skrev dette etter den første posten som faktisk var en misforståelse, og ikke skrev noe etter de andre postene.

Du har faktisk kommet med flere løgner. 

Du skrev at Galaxy S4 og S5 ikke får Android M

Du korrigerte en bruker som sa iPhone 6+ hadde fullHD oppløsning, og sa at den hadde en eller annen oppløsning. Du trodde heller ikke på meg når jeg kom med kilde, og påstod at det var umulig å finne oppløsning pga iOS er så låst, før du fant ut til slutt at det faktisk stemte.

Du tok min forklaring på oppdateringsalgoritmen til iPad, der jeg sa at alle piksler ikke blir oppdatert, og begynte å snakke om Adaptive Sync.

Det finnes mange flere eksempler her, men jeg ser ingen grunn til å ta alle. De kom og i en svært kort tidsperiode, du har aldri skrevet slikt ved tidligere anledninger. Jeg ba deg stoppe å poste slike ting som ikke stemmer, men du fortsatte altså å skrive ting som bare rett og slett er galt. Er det rart at jeg ber deg stoppe å spre løgner på denne måten, når du faktisk gjør det? Som du ser så svarer jeg helt vanlig på innlegg der vi er uenige, og du skriver helt vanlige innlegg. Du har mange helt vanlige innlegg og meninger om surface 3 vs iPad Pro osv i denne tråden. Det er ting som å påstå at iPhone har hurtiglading osv, og nekte å gi seg på at den har jeg har et problem med.

Du er og langt ifra å bryte noen forumregler. Du skal skrive noe som er seriøst utrolig langt på villspor før noe slettes av moderator her på forumet. Bare se på tek sin egen artikkel. Oppløsning over 720p er bare noe folk med forstørrelsesglass trenger, saffir glass er sterkere enn gorilla glass, Aplle har stort sett hatt svake kameraer, men fått mye ut av dem....

Lenke til kommentar

Ut ifra illustrasjonsbildet fra kilden så ser det jo vitterlig sånn ut? Og det var vel hentet fra promovideoen til Apple?

Jeg tipper det er et synsbedrag. Apple er jo besatt av å gjøre ting tynnere og tynnere og jeg ser ikke for meg at de hadde funnet på å la det være unødvendig luft inni produktene sine.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...