Tesshin Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Når jeg har vært i i windows i ca 5 minutter så starter pcen av seg selv på nytt.Tenkte først dette hadde noe med temperaturer å gjøre, men har gedigent vannkjøling system. Skjermkort ligger på 25 grader, og CPU på 33.... så starter pcen på nytt.Dette skjedde i dag når jeg kom hjem fra jobb og startet maskinen. Ingen ting av dette i går. Det eneste jeg har gjort annerledes er å byttet ut ROG skjermen med en 21:9 Acer Predator skjerm.Også var det en windows oppdatering i dag. Eneste forandring som er gjort. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Det er en update som forårsaker denne krasjen. Hadde med skjermkortet å gjøre så vidt jeg forsto det. http://www.forbes.com/sites/gordonkelly/2015/08/08/windows-10-forced-updates-causing-endless-crash-loop Lenke til kommentar
Tesshin Skrevet 10. september 2015 Forfatter Del Skrevet 10. september 2015 Gjorde det som sto der og nå får jeg ikke logget inn i windows. Har resetta passord flere ganger. Funker å logge inn i hotmail med nytt passord men ikke i windows. Får heller ikke installert windows på nytt fordi skjermene er bare mørke når jeg bruker oppstarts usben eller forsøker å gå inn i bios Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 (endret) Veldig lei meg for det Er ikke noe morro å være skyldig for det der. Bruk bare en skjerm når du skal installere på nytt, har har litt tull med det selv et par ganger. Første jeg husker var for ganske lenge siden, to PC'er siden tror jeg. Andre gangen jeg husker er med min aldrende laptop. Kan godt hende at det skjer pga at du bruker en 21:9 skjerm og at det bildeforholdet ikke er støttet. http://www.tenforums.com/windows-updates-activation/15103-did-registry-fix-kb3081424-now-cant-log-windows-10-a.html Edit; Kom du inn i BIOS med 21:9 skjermen før jeg kom med det dårlige tipset mitt? Endret 11. september 2015 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Prøv med GNU/Linux og installer Windows i virtuell maskin om du har behov for Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå