Arodem Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Over 1500 utviklere puslet på prosjektet i løpet av 3,5 år.Så mye kostet det å lage The Witcher 3: Wild Hunt Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Bare jeg som syns spillet suger? Ga opp etter altfor mange kjedelige dialoger at jeg sovnet til slutt Lenke til kommentar
Jaqoby Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 GTA krøp opp til 2 millioner fra 1,6 milliarder? seems accurate 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Bare jeg som syns spillet suger? Ga opp etter altfor mange kjedelige dialoger at jeg sovnet til slutt Du er nok ikke alene, men heldigvis er det ikke så mange av dere. (får forte meg å redigere inn, at dette ikke var ment som en fornærmelse mot deg. Bare at jeg er glad så mange liker det, for det fører til flere spill av denne typen i RPG sjangeren ) Endret 9. september 2015 av GrinderX9 3 Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Pirk, men sloppy lell: Den polske fantasybokserien har ikke "samme navn som The witcher 3: Wild hunt." Serien heter ikke engang "The witcher," hver enkelt bok har sitt eget navn. Endret 9. september 2015 av aphelion3 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Pirk, men sloppy lell: Den polske fantasybokserien har ikke "samme navn som The witcher 3: Wild hunt." Serien heter ikke engang "The witcher," hver enkelt bok har sitt eget navn. Gjelder ikke det samme for Game of Thrones? bare første boka som bærer navnet. 1 Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Helt riktig, men jeg skjønner ikke helt hva det har med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Helt riktig, men jeg skjønner ikke helt hva det har med saken å gjøre? Av en eller annen grunn tenkte jeg på en sammenligning, men med nærmere ettertanke så jeg at det ikke gikk. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) S' all right. Endret 9. september 2015 av aphelion3 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Jeg spiller lite slike spill, men har ikkje spillt like mye "RPG" siden jeg ble forelska i Fallout 3, og det spillte jeg rimelig mye Lenke til kommentar
Crext Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Hoi. Vil bare påpeke at det er siste spillet med Gerald de sa. Ikke siste The Witcher spillet. ***SPOILER*** og for de av oss som har fullført spillet er det nok åpenbart hvem som står for tur (hint, hun er ikke mage). ***SPOILER END*** Lenke til kommentar
Crext Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Så hele presentasjonen. Var egentlig litt artig å se kroppsspråket når han sa "unnskyld meg for å si dette, men gamers er viktigere for oss enn dere er..." xD Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Hoi. Vil bare påpeke at det er siste spillet med Gerald de sa. Ikke siste The Witcher spillet. ***SPOILER*** og for de av oss som har fullført spillet er det nok åpenbart hvem som står for tur (hint, hun er ikke mage). ***SPOILER END*** Spoiler:Vedkommende du sikter til kan også dø i en av sluttene. Plus en del andre ting. Lenke til kommentar
Jinsmock Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 spillet er et mesterverk! spilt 80 timer av det og er du interesert i RPG spill så er dette kjempe bra og du får utroig mye for pengene. masse gratis DlC Lenke til kommentar
Crext Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Hoi. Vil bare påpeke at det er siste spillet med Gerald de sa. Ikke siste The Witcher spillet. ***SPOILER*** og for de av oss som har fullført spillet er det nok åpenbart hvem som står for tur (hint, hun er ikke mage). ***SPOILER END*** Spoiler:Vedkommende du sikter til kan også dø i en av sluttene. Plus en del andre ting. Det er garantert ikke canon slutten. Akkurat som at jeg forlovet meg med Shali i Witcher 1 ikke så ut til å dempe temperaturen mot Tris i Witcher 2. Så dukker plutselig Jennifer opp i Witcher 3. What a mess. Du blir gitt valg, sure, men ingen av de er gjeldende over i neste spillet hvor epiloguen vanligvis gjør det fullstendig klart hva som er status qoue. Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Helt riktig, men jeg skjønner ikke helt hva det har med saken å gjøre? Det kan ganske enkelt være fordi det gjør det lettere for folk å identifisere det som en spillserie når alle slippes under samme navn. Hvorvidt "Witcher" er den rette tittelen kan jo diskuteres, da det er mange meninger om hva som er den beste/mest korrekte oversettelsen. Spillserien står jo noe fritt fra bøkene da, siden handlingen i spillene finner sted etter handlingen i selve sagen, hvis jeg ikke husker feil. I GoT sitt tilfelle er det nok mer fordi "A Game of Thrones" er noe mer beskrivende for handlingen i bøkene / serien, mens den egentlige tittelen "A Song of Ice and Fire" kan bli litt langdrygt og fort gjerne "avskrekke" mange seere. Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Bare jeg som syns spillet suger? Ga opp etter altfor mange kjedelige dialoger at jeg sovnet til slutt Ikke alle som liker alle sjangre, så det er da helt logisk. Akkurat som at jeg ikke liker Call of Duty selv om det er mange millioner som elsker det. Personlig mener jeg derimot at Witcher 3 hadde et fantastisk univers og en veldig bra stemning på alle kanter som i og for seg selv var bra nok for et godt spill. Til syvende og sist var det allikevel karakterene som jeg likte veldig som definerte hele spillet; og da må det dialoger til. Faktisk 14 timer dialoger og cutscenes... Ikke noe sjokk at dette blir litt for mye for noen. Spesielt om man ikke har spilt de to tidligere witcher spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå