akelbo Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Spillsjef Hidetaka Miyazaki røper noen av funksjonene vi kan vente oss.Dark Souls III blander det beste fra forgjengerne Lenke til kommentar
blucoll Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Kunne ønske meg en god coop opplevelse i dark souls. Hvis ikke på en normal måte så la meg åpne opp en 100% coop etter at spille er fullført en gang. mulighet til å invitere folk sånn som den fungerer per dags dato fungerer ikke optimalt. Blucoll 2 Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Håper dette kan spilles fornuftig uten en jævla kontroller. Lenke til kommentar
Defo Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Håper dette kan spilles fornuftig uten en jævla kontroller. Spille DS uten kontroller er blasfemi. 6 Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Driver å kjører gjennom DS1 for tiden på Steam, og bruker PS3 kontroller for å få en god opplevelse, etter tips. Hvis jeg kommer til å spille DS2, så blir det nok på konsoll ja - selv om jeg er enige at ports skal være gjennomført (rip bioshock2 feks). Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Satser på at de ikke driter på grafikken for konsoller sin del, og at de går bort fra at alt av timinger er bundet til fps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå