Dubious Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Som tittel, søker etter boxere m/gylf i ull Finner noe, men det er svært dårlig utvalg da mesteparten ikke har gylf, for oss som står og tisser.. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Kan opplyse deg om to ting i dag 1. Det er fullt mulig å stå og tisse uten gylf!2. Google Ullbokser med gylf, da kommer blant annet denne opp: https://www.oslosportslager.no/produkt/nts-micro150-boxer-ullboxer-herre-32223.aspx Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 og se på prisen.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Jeg står og tisser, uten gylf. Men sjekk ut Outnorth.no eller Fjellsport.no, begge sidene har et godt utvalg av ullboksere fra rundt 200,- og oppover. Blant annet fant jeg denne hos Fjellsport. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Er det ikke utrolig tungvindt med gylf? Man knepper jo opp buksa uansett? 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Er det ikke utrolig tungvindt med gylf? Man knepper jo opp buksa uansett? Nei, jeg drar ned glidelåsen... Sikkert deilig å tisse ute i -30 når en må dra ned 3-4 lag med klær og ikke minst bar rompe.. Ja har masse utstyr på beltet så det blir tungt å holde buksa oppe (liker ikke bukseseler) Fint mulig å tisse uten gylf, men når både lange underbukser, i ull og ytterbokser har gylf.. Ser bare ingen fordeler med underbukser uten gylf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå