Audi s4 q Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Hei! Kan noen slette brukeren min fra forumet? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Hei! Det kan vi selvfølgelig ordne. Jeg kan anonymisere brukeren gjennom fjerning av visningnavn, visningshistorikk og epost-informasjon. I tillegg kan vi fjerne enkelte innlegg hvis de fremstår personidentifiserende eller sensitive på noen måte. Mvh Aleksander Lenke til kommentar
Audi s4 q Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Hei! Får så mye nailer fra div innlegg at jeg mailer jeg vil se, forsvinner:) så om du ikke klarer å fjerne at jeg får påminnelse fra mattetråden, sø hadde d vært fint å slette meg herifra, så slipper spam Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Du kan slå av E-post varsling i din profil Lenke til kommentar
Audi s4 q Skrevet 24. september 2015 Forfatter Del Skrevet 24. september 2015 Hvor på min profil? Finner d ikke Lenke til kommentar
Zash Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Hvor på min profil? Finner d ikke Min profil -> Rediger min profil -> Varslingsinnstillinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå