Emilistheking Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Hei jeg har tenkt til å kjøpe meg ny pc. Skal gå fra bærbar til stasjonær, har funnet en pc på komplett ( https://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10946), men alle jeg har spurt sier at det er smartere og billigere og kjøpe den i deler. Så det jeg lurer på er om det er noen er som kan sende en liste med pc specsa og ca prisen? Helst ikke over 11k Lenke til kommentar
tHz Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 eh? Det er jo bare å klikke på info linken på de delene du har valgt og legge de til i handlekurven? 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Her er et forslag fra netonnet. Sniker seg like under 11K. Eneste negative her er at PSU ikke er modulær, men det er jo ingen krise. Hvis du trikser og mixer litt mellom f.eks netonnet (fri frakt), komplett (fri frakt over 500) og muligens dustin (fri frakt over 3K) så kan du kanskje klare å presse prisen mer. Endret 9. september 2015 av Kyrre S. 2 Lenke til kommentar
Emilistheking Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå