Joachim_F Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Genial tjeneste lar deg sammenligne størrelser.Hvor stort er Norge egentlig? Lenke til kommentar
Kriegstad Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Hvor stort ville antarktis vært? Lenke til kommentar
Zicos Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Kartet burde vel også vries 90 grader til venstre. Lenke til kommentar
Truls Bekk Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Er ikke agurktiden helt over enda? Lenke til kommentar
tobc Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Hvor stort ville antarktis vært? Ganske stort. Endret 9. september 2015 av tobc Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Hvor stort ville antarktis vært? Ganske stort. Her er det noe bullshit. Mercator projeksjonen viser Norge dobbel så stort som de bildene du bruker: http://img.gfx.no/1589/1589842/Mercator_projection_SW.jpg Sammenligner du så ser du at Norge er omtrent like langt som Sør-Afrika. Ikke vet jeg hva som er feil. EDIT: Glem det. Er bare artikkelen som forvirrer med bilde av Mercator projeksjonen og teksten; "Mercator-projeksjon – hver rute er like stor i virkeligheten." Må vel være feil fra Tek sin side? Endret 9. september 2015 av Allostasis Lenke til kommentar
riConCio Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Hvor stort ville antarktis vært? Ganske stort. Her er det noe bullshit. Mercator projeksjonen viser Norge dobbel så stort som de bildene du bruker: http://img.gfx.no/1589/1589842/Mercator_projection_SW.jpg Sammenligner du så ser du at Norge er omtrent like langt som Sør-Afrika. Ikke vet jeg hva som er feil. EDIT: Glem det. Er bare artikkelen som forvirrer med bilde av Mercator projeksjonen og teksten; "Mercator-projeksjon – hver rute er like stor i virkeligheten." Må vel være feil fra Tek sin side? nå er rutene mye større jo lenger nord du kommer.. så ser ikkje helt ka som er feil. 1 Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 10. september 2015 Forfatter Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Sammenligner du så ser du at Norge er omtrent like langt som Sør-Afrika. Ikke vet jeg hva som er feil. Det er jo i grunnen det nettstedet vi lenker til skal vise. Edit: Men jeg har fikset litt på bildeteksten nå, så det blir vanskeligere å misforstå. Endret 10. september 2015 av Joachim_F 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg