thisisemiliee Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Vet egentlig ikke hvor dette passer hen pga ganske off topic generelt, men til helga drar jeg på skoletur til Polen. Og det tar en stund å komme seg dit siden vi skal innom Berlin, så da trenger jeg musikk.Hjelper meg mye med å bare dele deres yndlingssanger Rock/hard rock, hiphop, pop og litt country er det jeg hører mest på. Elektro er ikke akkurat min smak. Endret 9. september 2015 av thisisemiliee 1 Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Legg gjerne til litt om hvilken musikksmak du selv har, så kan vi med litt varierende musikksmak i alle fall prøve å tilrettelegge valgene våre litt 2 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Vet egentlig ikke hvor dette passer henHva med musikkategorien? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Finn deg noen spillelister på Spotify i sjangre du liker (den utforsker-muligheten er fin) og gjør dem tilgjengelig offline på mobilen (gitt at du har Premium). 1 Lenke til kommentar
BlackHawkDown Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Vet egentlig ikke hvor dette passer hen pga ganske off topic generelt, men til helga drar jeg på skoletur til Polen. Og det tar en stund å komme seg dit siden vi skal innom Berlin, så da trenger jeg musikk. Hjelper meg mye med å bare dele deres yndlingssanger Rock/hard rock, hiphop, pop og litt country er det jeg hører mest på. Elektro er ikke akkurat min smak. Vet egentlig ikke hvor dette passer hen pga ganske off topic generelt, men til helga drar jeg på skoletur til Polen. Og det tar en stund å komme seg dit siden vi skal innom Berlin, så da trenger jeg musikk. Hjelper meg mye med å bare dele deres yndlingssanger Rock/hard rock, hiphop, pop og litt country er det jeg hører mest på. Elektro er ikke akkurat min smak. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Du skal selvfølgelig ha med alt Tool har laget. Alt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå