Gå til innhold

Liveblogg fra 19:00: Apple lanserer iPhone 6S

Anbefalte innlegg

AppStore med bøttevis av utviklere er vel den største greia.

Jepp. Det er det samme som Google prøver på med Nexus Player - å få innholdsleverandørene til å selge varene sine direkte til brukerne i stedet for å gå via tv-kanalene.

Får håpe det funker - sånn det er nå er situasjonen patetisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper de har gode data på hvor mange av dagens Apple TV-er som er kobla til 4k-tver, og at det ikke er så himla mange. Legg til at bredbåndsstøtten ikke er der hos mange, og jeg kan forstå at de venter litt, selv om det kan se litt rart ut for nerder som oss :)

Endret av Audun_K
Lenke til kommentar

Blir nok kjøpt en iPad Pro 32GB utgave. Helt rått... Er spent på hvordan spill er på den.

Haha Larzen jeg liker hvor dedikert du er til spilling på iOS og IPad. "Console grade graphics" :p

For meg ser jeg ikke poenget. For iPad med cover og pen snakker vi 10 000 kr. Og jeg forstår ikke hvor produktet ligger. Forvokst iPad. Men mangler filkstruktur og andre ting som Fks Surface pro 3 har. Samtidig er størrelsen så stor nå at jeg vil fortsatt ha en laptop med bedre keyboard. Samtidig som at jeg ikke er låst helt ute for å gjøre endringer. Er mye fint de viser men skal jeg gjøre ordentlig produktivitet, så lener jeg meg ikke over en skjerm på 12 tommer. Samtidig så gimper de airen. Ganske skuffa.

Liker veldig godt Apple TV da. Den vil jeg ha.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...