Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Elektrisk ATV for veg

gulpetter

Anbefalte innlegg

Eg er på jakt etter ein ATV eg kan bruke fram og tilbake på jobb, og då helst ein elektrisk ein.

Men dei er visst ikkje so vanleg, det einaste eg er kar om å finne er ATV-er for småborn og ein Polaris-modell som er i overkant dyr for det eg hadde tenkt å bruke den til. 

Ser og at Arngren har noko greier, men er ein smule skeptisk til den fyren...

Det finst jo plenty av elektriske skutere og syklar, kvifor er ikkje ATV meir vanleg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok fordi batteripakkene for at den skal holde ei stund er såpass tunge og store at det ikke er plass til det på en atv. 

Batteripakken på f.eks en tesla er over 600 kg. 

Trenger nok neppe like stor pakke men den vil bli tung.. svært tung. 

Lenke til kommentar

For å ta eit døme: syklane til Zero Motorcycles kan køyre i maks 150 km/t og batteripakka varar i minst 120-185 km alt etter sykkelmodell, rundt ein time viss du skulle vere so teit å køyre den på maks effekt konstant. Syklane veg då ca. mellom 170-200 kg. 

Pris i statane startar på 12000 USD, ser ut som at ein må opp i 19000 for å få den grommaste modellen.

Viss ein skulle tatt same motoren og skrudd den på ein ATV, skulle då effekten bli so mykje forringa av ekstra hjul og større ramme at den ville bli so mykje dårlegare?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...