Lassern Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Sommerfugl på humle Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Veldig vakkert! Litt usikker hvilken vinkel du har tatt bildet, men jeg ville ha snudd det på hovet slik at sommerfuglen vender opp. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Veldig vakkert! Litt usikker hvilken vinkel du har tatt bildet, men jeg ville ha snudd det på hovet slik at sommerfuglen vender opp. Takk for hyggelig kommentar Bildet er tatt som du ser det her. Det hadde kanskje vært idéelt med hodet opp, men det vil se rart ut med humleblomstene oppned. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 ...men det vil se rart ut med humleblomstene oppned. Hehe, ja, kanskje 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 ....og en liten maur... Fint og skarpt bilde, det gjør ikke noe å ha hodet ned synes jeg. ( ikke at jeg liker å henge med hodet ned sjøl altså...) Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 ....og en liten maur... Fint og skarpt bilde, det gjør ikke noe å ha hodet ned synes jeg. ( ikke at jeg liker å henge med hodet ned sjøl altså...) Tusen takk, Helene Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Siden det var så mye snakk om hodet opp eller ned gjorde jeg et forsøk med en vertikal flip hvilket funket utmerket. Faktisk kom sommerfuglens detaljer enda bedre fram og hva blomstene gjelder så finker de vel like godt med "nesa" oppover. men når dette er sagt så føler alltid fotografen som har tatt bildet det annerledes fordi han/hun har sett virkeligheten kjenner den på en annen måte enn de som bare har bildet å forholde seg til. Jeg ville snudd det, men overlater det selvfølgelig til øynene som ser og da spesielt fotografen som jo alltid har det siste ord. Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 10. september 2015 Forfatter Del Skrevet 10. september 2015 Her er jeg uenig, Roar. Ville du snudd det om sommerfuglen satt på en tulipan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg