Morgens Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Den har vært nede i flere dager nå, alternativer må finnes. Hva bruker dere for å se hvilke show/dager/episoder osv.? Jeg har hatt utrolig stor glede av tvrage.com som har vist mine show pr. dag. Å følge med på hva som slippes på usenet blir noe tungvint. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Jeg bruker pogdesign.co.uk/cat og er veldig fornøyd med den!! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Myepisodes.com. "All-In-One" oversikten der er gull. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Myepisodes.com.Samme her. Endret 9. september 2015 av L4r5 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Jeg gikk til tvmaze.com. TVRage skal visst komme tilbake. 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Takk til dere alle, myepisodes ser ut til å fungere bra nå i overgangen. "Heldig" som listet ut My shows på tvrage..com forrige helg. TVRage skal visst komme tilbake. Håper virkelig det, hvor fant du info om det? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Jeg bruker pogdesign.co.uk/cat og er veldig fornøyd med den!! ^Ditto. Ganske oversiktlig, og man har mulighet å lagre spesifikke serier og kun liste dem, men den funksjonen funker ikke for meg. Selv om jeg velger en del serier og tar "Save", så er det vekk neste dag. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Jeg bruker pogdesign.co.uk/cat og er veldig fornøyd med den!! ^Ditto. Ganske oversiktlig, og man har mulighet å lagre spesifikke serier og kun liste dem, men den funksjonen funker ikke for meg. Selv om jeg velger en del serier og tar "Save", så er det vekk neste dag. Det funker helt fint. Jeg ser kun de seriene jeg har filtrert ut. Jeg had dog opprettet en konto der,. Vet ikke om du har gjort det? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Aha, nei det har jeg ikke gjort.. Ikke umulig det krever konto for å lage egne filtre, ja.. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Testet bare fort i Firefox nå, og der ble seriene jeg valgte lagret uten konto. Gikk på "Add shows to favorites", og valgte et par, i de ble liggende selv om jeg avsluttet og åpnet igjen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Ok, sikkert bare jeg som rotet. Har pleid å bruke den nettsiden fra 3 forskjellige PCer så. Laget meg konto og filter nå da, så i orden nå. Lenke til kommentar
microkid Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Til dere som anbefaler myepisodes.com; Denne henter all info fra nettopp tvrage.com sin database, så denne siden er så og si ubrukelig nå, så lenge tvrage er nede. Er også interessert i å vite hvor du fant info om at tvrage kommer tilbake, @Dragen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 trakt.tv fungerer ganske greit for min del. Eneste manglen er Netflix integrasjon men det er Netflix sin restiriktive API som er grunnen for så. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 11. september 2015 Forfatter Del Skrevet 11. september 2015 Noen ideer om tvrage.com? De nye fungerer men det er mye jobb å legge inn mine show. Doc Martin startet på mandag, det gikk jeg ndsten glipp av... :-) Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 13. september 2015 Forfatter Del Skrevet 13. september 2015 Ben Drummond @BenDrummond21 Sep 11 Ben Drummond retweeted spamgirl Im doing everything that I possibly can but I can assure you it will be back. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Bruker iTV Shows 3 på iOS. https://itunes.apple.com/us/app/itv-shows-3/id741292427?mt=8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå