Gå til innhold

Gaustatoppen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et litt uvant, men fint utsnitt fra Gaustatoppen. Selve toppunktet ligger langs den skarpe fjellryggen noe lenger bort. Ca 20 -30 min gange fra hytta som vi ser på bildet.

Noen synes det vanskelig å gå bort til toppunktet, men er du litt fjellvant så er det ingen problemer. Høyden ved toppunktet er forøvrig 1883 m.

Vennlig hilsen Ragnar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Der er det en helt utrolig utsikt ja. Skarpt og fint!

Du burde skrive mer om hvordan du lager bildene dine, da du har mye du kan lære bort :)

Hei DataFMT

Takk for hyggelig kommentar. 

Jeg satt sammen fem bilder på Photoshop. Det beste måten lage panorama bilder er autoredigering for meg.  :)

Vennlig hilsen Bahtiyar

Lenke til kommentar

Der kom bildet fra toppen! :D

Norge er jaggu et nydelig land! Og her er mye fint å fotografere! Kjempefint bilde!

Brukte du lang tid opp?

Hei Helene

Det er en enkeltleste fjelltopp tur, og jeg elsker norske natur. derfor tar jeg tur ofte  :w00t:. Jeg har tatt flere hundre bilder, men det er det beste bilde jeg har tatt på den tur  :nei: . Trenger veldig mye å lære  :confused:

Vennlig hilsen Bahatiyar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Et litt uvant, men fint utsnitt fra Gaustatoppen. Selve toppunktet ligger langs den skarpe fjellryggen noe lenger bort. Ca 20 -30 min gange fra hytta som vi ser på bildet.

Noen synes det vanskelig å gå bort til toppunktet, men er du litt fjellvant så er det ingen problemer. Høyden ved toppunktet er forøvrig 1883 m.

Vennlig hilsen Ragnar

Hei Ragnar :)

Det du sa. Jeg har ikke vært hel toppen  :no: . Det var ganske mye folk, men alle gikk ned fra her, så jeg tror at det er toppen. Det var dumt, og jeg hadde ikke tatt noe særlig fornøyde bilder denne gangen.  :wallbash:

Vennlig hilsen Bahtiyar

Lenke til kommentar

Det du sa. Jeg har ikke vært hel toppen  :no: . Det var ganske mye folk, men alle gikk ned fra her, så jeg tror at det er toppen. Det var dumt, og jeg hadde ikke tatt noe særlig fornøyde bilder denne gangen.  :wallbash:

Vennlig hilsen Bahtiyar

Ingen grunn til å være så hard mot deg selv. Du endte opp med et flott og originalt bilde. Hadde du gått til toppen så hadde du kanskje fått det samme bilde som mange andre, i stedet har du noe som er originalt :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vennlig hilsen Bahtiyar

Ingen grunn til å være så hard mot deg selv. Du endte opp med et flott og originalt bilde. Hadde du gått til toppen så hadde du kanskje fått det samme bilde som mange andre, i stedet har du noe som er originalt :)

Tusen takk Mikael :)

Vaskeliste for meg er jeg vet ikke hvor skal jeg lære, og hva er viktig. Men jeg har lært veldig mye på egne feilen også  :) . Jeg venter neste tur kanskje blir bedre  :w00t:

Vennlig hilsen Bahtiyar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...