tsetsefluen Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Hei! Har et lite problem og det er at størrelsen på skriften som viser gjenværende styrke på batteriet er for liten. (Sony Xperia Compact). Bruker lesebriller men en del ganger ser jeg ikke hvor mye strøm det er igjen. Noen app som løser det ved å enten gjøre skriften større eller en som viser styrke som et hvitt eller grønt felt? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Legg en widget på startskjermen som viser batteristatus kanskje. De kommer i alle størrelser, fasonger og farger. Statusbaren får du nok ikke endre så mye på uten root og enten Xposed eller custom ROM. Endret 9. september 2015 av esoteric Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 10. september 2015 Forfatter Del Skrevet 10. september 2015 Legg en widget på startskjermen som viser batteristatus kanskje. De kommer i alle størrelser, fasonger og farger. Statusbaren får du nok ikke endre så mye på uten root og enten Xposed eller custom ROM. Takker. Selv om jeg ikke fikk til widgeten så løste det seg da jeg tok bort batteriprosenten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå