Torbjørn Milje Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Morgentåke i september Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Flott stemningsbilete med duse fine fargar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Tusen takk Magnar for din fine kommentar av bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Flott bilde ... likte det Mvh Bekir Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Herlig morgensteming. Fin dybde i dette bildet. Bare ku på marka som mangler Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Så enkelt kan det gjøres. Flott minimalistisk uttrykk Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Med høsten kommer tåka sigende på Vestlandet ser jeg. Tenkte først ytterligere kutt oppe, men så synes jeg å skimte noen åser i tåkeheimen og da blir jo ikke det aktuelt. Et bilde som vel viser fint vær ute å være inne i som far min pleide å si. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Hei Bekir, Kjell Stian, Wasco og Roar. Tusen takk til dere alle for de fine kommentarene. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Flott bilde igjen! Tåkebilder er aldri feil! Problemet er ofte at en må tidlig opp om morgenen.. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Tåke er fotografens beste venn mener jeg og ha hørt/lest. Her en passe dose av den som får landskapet til å forsvinne gradvis inn i tåka, bokstavelig talt. Pent kompet og fin stemning Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 En velvoksen dame som deg Helene klarer nok å komme seg opp om morgenen, spesielt nå da det ikke er lyst før mellom 06.30 og 07.00, da får du tatt disse tåkebildene som du er så glad i. Ellers tusen takk for din fine kommentar av dette tåkebildet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Tusen takk Oddmund for din fine kommentar av dette bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Hei Smort. Tusen takk for din fine kommentar Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Man får noe igjen for å stå tidlig opp. (noe jeg sjelden gjør) Gjør seg godt på bilder. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg