Ron Burgundy Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Noen som har erfaring med en huskeliste app til WP som fyller disse kriteriene? Kan importere fra android (engangstilfelle, men gud så mange oppgaver) Er til å stole på Har utsettelsesfunksjon med valg for ulike tidspunkt (slumring) Har påminnelse basert på både tid og sted (gps) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Wunderlist, kanskje? https://www.microsoft.com/nb-no/store/apps/wunderlist/9wzdncrdfxzs Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Er det via Google Tasks du har de synkronisert med på Android? Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 10. september 2015 Forfatter Del Skrevet 10. september 2015 Wunderlist har jeg prøvd, men den vil ikke varsle ordentlig. Plinger på noen av oppgavene, selv om jeg har gått gjennom alle jeg har prøvd med. Nå er det gjennom Tick tick, men har tidligere ligget i any.do og tror jeg kan importere fra den ene til den andre mellom disse. Altså knyttet til google+konto, men tror ikke de ligger på google tasks for øyeblikket, men tror jeg kan klare å få dem dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå