Magnar Bruvik Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Siste rest av sumar... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Dette kan du. Flott komp som understrekes av at gulfargen i blomsten og bakgrunnen kompletterer hverandre Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Et nydelig makrobilde igjen Magnar hvor farger, skarphet og beskjæring er helt topp. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Love it!!! Mvh Bekir Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 God match med ramma rundt og blomsten mot hvitt for å komme best mulig fram. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Nydelig fargesammensetning - og makro. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Nydelig som vanlig fra din hånd! Denne blomsten er ikke så veldig vakker egentlig synes jeg men du har skapt et nydelig bilde med samstemte farger! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Gjør du noe med bakgrunnen i etterkant? Det blir jo veldig stilig! Jeg synes det er vanskelig med macro av disse blomstene også, de står ikke i ro, alltid er der en liten bevegelse som ødelegger fokuset mitt.. Du er kjempeflink! Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Tusen takk folkens! Til Helene: Biletet er som det er teke, med nøye utvalgt motiv og bakgrunn. Gjør enkel biletbehandling i LR6 - justering av fargar, kontrast, eksponering og oppskarping. Vinden er eit "problem" som kan setja grå hår i skallen på folk Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Så smuk og hvilken skønne farver vh Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg