Ovidia2 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Alina og ulven Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Meget bra foto med god symbolikk. Leit med skaden God bedring! Magnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Ja, det koster tydeligvis å være fotografisk sparkepike.. Trøst deg med at om 6 uker er toa som ny igjen. Denne hunden kunne faktisk gått for å være en ulv. Bildet minner meg om ett eller annet eventyr, men jeg kan ikke huske hvilket. Kanskje skulle du satt kurven ute på vann og kalt bildet for "Moses"? Roar Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Wonderful work, Tove ... Excellent Mvh Bekir. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Dette bildet ga forfrysninger både her og der... Hvis det er noe som heter "oneinamillion", så er dette et "oneinabillion". Har aldri sett maken til kreativitet! Jeg ligger allerede langflat - så det er ikke mer å si... annet enn lykke til med foten... Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Et eventyr med spennende nærhet mellom objektene. Flott laget. mvh Ibn Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Hjertelig takk alle sammen! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Huff så vondt med tåa da! Nei og nei! Jeg ramla på ski og slo tommelen min i januar, den er enda ikke i nærheten god igjen. Nå vet jeg ikke om den var brukket...gikk jo ikke til legen med den.., men vondt var det! Over til bildet: Det er jo bare helt fantastisk! Du er litt i eventyrmodus for tiden tror jeg? Det er virkelig moro å se hva du finner på! Du er skikkelig kreativ! Det inspirerer! Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Dagens bilde: Morsomt og annerledes babybilde som viser både stor kreativitet og gode tekniske ferdigheter. P.S God bedring! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 10. september 2015 Forfatter Del Skrevet 10. september 2015 Tusen takk Mikael! ! Så hyggelig at dette ble dagens bilde:) Hilsen Tove Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Grattis med dagens bilde ! Meget fint og proft utført som vanlig fra deg. Jeg må ærlig innrømme at jeg skvatt litt i stolen da jeg så bildet på avstand. Tankene mine gikk da tilbake til hedenske tider hvor uønskede barn ble satt ut i skogen for å ende sine dager som mat for ville dyr. Heldigvis gjorde Olav den hellige slutt på denne forferdelige skikken. Ha forøvrig en god bedring ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg