Arodem Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Du må unngå å bruke en figur i noen oppdrag for å være trygg.Metal Gear Solid V har en feil som kan ødelegge lagringsfila di 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Hyl! Ska akkurat til å bynne på det siste missionet der. Takk for advarsel Kongespill! Endret 9. september 2015 av Nexusen Lenke til kommentar
Smack332 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Vår anmelder jobber hardt med å gi sin vurdering av det gigantiske spillet. Edited for truth: Vår anmelder koser ræva av seg mens han skriver sin vurdering av det gigantiske spillet. 6 Lenke til kommentar
------ Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Mission 29 med Quiet var det siste jeg gjorde i går kveld. Håper ikke jeg får en kjip overraskelse når jeg kommer hjem i dag... Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Mission 29 med Quiet var det siste jeg gjorde i går kveld. Håper ikke jeg får en kjip overraskelse når jeg kommer hjem i dag... ;_; Lenke til kommentar
------ Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Hvordan gikk det? Sjekka nå og det gikk heldigvis bra, ser det ut som. Det hadde ikke vært noe morsomt å miste ca. 60 timer med spilletid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Flott at de advarer om slikt, de er vel på saken vil jeg tro. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Flott at de advarer om slikt, de er vel på saken vil jeg tro. Står når man logger inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Står når man logger inn. Vet, har spillet selv. Lenke til kommentar
Dreamless Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Har gått igjennom spillet 2 ganger nå med Quiet som companion, har ikke fått noen lagrings feil enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå