Dagen Næringsliv Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Toppstudenten Eric fikk drømmejobben og toppkarakterer.BETALT INNHOLD: Her får du fire gode tips til å bli en god IT-student Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Det er jo ikke sånn at man enten må være på forelesning eller ta skippertak. Man kan jobbe jevnt og være på lite forelesninger også. AtW 5 Lenke til kommentar
orangemannen Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Kva gjorde han i den salen før han var eit år gamal, og at han hugsar det er utruleg! Endret 9. september 2015 av orangemannen Lenke til kommentar
CafSneak Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 99,-/mnd? rly? Ikke at jeg hadde abonnert på det for 1 kr heller, men hadde jeg vært student hadde jeg heller valgt å abonnere på Spotify. Lenke til kommentar
ThreePinkApples Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Problemet med master at man gjerne ikke ser noe læring utbytte av det. Greit nok, det blir kanskje lettere å få jobb, men lærer man noe man selv er ute etter? Min konklusjon var i alle fall nei. Nylig ferdig med bachelor og leter hardt etter jobb Lenke til kommentar
Sweden4Life Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 99,-/mnd? rly? Ikke at jeg hadde abonnert på det for 1 kr heller, men hadde jeg vært student hadde jeg heller valgt å abonnere på Spotify. enig, hva tilbyr de oss for 99 måneden lelelel Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Jeg driter i at det bare er 13 sekunder uten lyd, men autoplay av video burde man holde seg for god til. 4 Lenke til kommentar
baosen Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Har selv bachelor i informatikk, og påstanden med at arbeidsgivere "kommer bankede på døra" er langt fra dagens virkelighet. Det er vanskelig å skaffe seg jobb med bare bachelor i disse tider, siden mange i dag tar en master hvor dem blir prioritert. Masteren har blitt før-tidens bachelor og doktor-graden har blitt før-tidens master. Denne artikkelen er nok bare reklame for å få studenter til å abonnere på DN. Kreativt av dere DN skal jeg nok si . Hvis dere studenter studerer på NTNU eller UiO, så finner dere Dagens Næringsliv på biblioteket som dere kan låne og lese gratis, så kan dere bruke de 99kr til noe annet f. eks Spotify. 2 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Det der er muligens den styggeste skjorten jeg har sett i hele mitt liv. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Denne artikkelen er nok bare reklame for å få studenter til å abonnere på DN. Veldig observant AtW 1 Lenke til kommentar
war2war Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Likte skjorta! Trodde først han hadde pipe i munnen. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Problemet med master at man gjerne ikke ser noe læring utbytte av det. For ingeniørlinjer så er det iallefall veldig feil Lenke til kommentar
ThreePinkApples Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Problemet med master at man gjerne ikke ser noe læring utbytte av det. For ingeniørlinjer så er det iallefall veldig feil Kanskje noe du mener. Men hver gang jeg sjekket ut Master IKT over Ingeinørfag, Data, klarte jeg ikke å se hva jeg faktisk skulle lære på master. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Problemet med master at man gjerne ikke ser noe læring utbytte av det. For ingeniørlinjer så er det iallefall veldig feil Kanskje noe du mener. Men hver gang jeg sjekket ut Master IKT over Ingeinørfag, Data, klarte jeg ikke å se hva jeg faktisk skulle lære på master. Jeg mener, og vet, fordi jeg har gått både bachelor og master. Lenke til kommentar
ThreePinkApples Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Problemet med master at man gjerne ikke ser noe læring utbytte av det. For ingeniørlinjer så er det iallefall veldig feil Kanskje noe du mener. Men hver gang jeg sjekket ut Master IKT over Ingeinørfag, Data, klarte jeg ikke å se hva jeg faktisk skulle lære på master. Jeg mener, og vet, fordi jeg har gått både bachelor og master. Altså, det er jo litt subjektivt om man føler man får noe ut av det. Jeg tror uansett at jeg får mer ut av 2 år med jobb enn 2 år ekstra med skole. Spesielt når jeg ikke klarer å finne en grunn (utenom lettere å få jobb) for meg for å ta master Lenke til kommentar
Masterofscience Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Problemet med master at man gjerne ikke ser noe læring utbytte av det. For ingeniørlinjer så er det iallefall veldig feil Kanskje noe du mener. Men hver gang jeg sjekket ut Master IKT over Ingeinørfag, Data, klarte jeg ikke å se hva jeg faktisk skulle lære på master. Jeg mener, og vet, fordi jeg har gått både bachelor og master. Altså, det er jo litt subjektivt om man føler man får noe ut av det. Jeg tror uansett at jeg får mer ut av 2 år med jobb enn 2 år ekstra med skole. Spesielt når jeg ikke klarer å finne en grunn (utenom lettere å få jobb) for meg for å ta master Det krever baller å hoppe av etter bachelor i dag. Imponerende hvis du klarer å finne en relevant jobb med så lite utdannelse! Lenke til kommentar
ThreePinkApples Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Problemet med master at man gjerne ikke ser noe læring utbytte av det. For ingeniørlinjer så er det iallefall veldig feil Kanskje noe du mener. Men hver gang jeg sjekket ut Master IKT over Ingeinørfag, Data, klarte jeg ikke å se hva jeg faktisk skulle lære på master. Jeg mener, og vet, fordi jeg har gått både bachelor og master. Altså, det er jo litt subjektivt om man føler man får noe ut av det. Jeg tror uansett at jeg får mer ut av 2 år med jobb enn 2 år ekstra med skole. Spesielt når jeg ikke klarer å finne en grunn (utenom lettere å få jobb) for meg for å ta master Det krever baller å hoppe av etter bachelor i dag. Imponerende hvis du klarer å finne en relevant jobb med så lite utdannelse! De fleste i klassen min hoppet av etter bachelor. Noen av dem hadde alt jobb da. Jeg har vært nærme noen ganger med å få jobb til nå, men ikke helt i mål enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg