Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når kan jeg si at jeg elsker henne?

Anbefalte innlegg

Jeg er usikker om jeg kan si at jeg elsker denne personen. vi har ikke hatt sex, kun kyssing og en del kosing. Er liksom sex jeg vanligvis har "vist" at jeg elsker noen på. Men hu her har berørt meg på et personlig dypt nivå...

Jeg møtte ei jente for ca 2måneder siden, og hun har egentlig blåst meg litt av banen. Siste måneden, har vi pratet eller nesten vært sammen når enn vi kan! Har vell hatt en form for kontakt vær dag 3timer+ de siste 30dagene. Foreløpig står vi som "hemmelige kjærester" så ja, er vel ikke et spørsmål om vi er interessert i hverandre eller ikke.

Men selvom vi har kjent hverandre i knappe 2 måneder, og dette her er kanskje veldig rart å si. Men jeg stoler fult ut 100% på henne, og vi har svært mye til felles. Hun fyller nå alle kravene jeg har til en kjæreste også...

Nå skal jeg prøve å ikke over klisjée det her men. Men jo det føles ut som at jeg har kjent henne i flere år, og jeg føler at jeg kan stole på henne fult ut, så klart til rinlighetens grenser. Jeg er ikke helt blind.

Men jo jeg føler meg veldig elsket av henne, hun viser at hun bryr seg, viser omsorg, lytter til alt jeg har å si, trøster, hjelper osv. Måten alt blir gjort, bare føles så naturlig, blir ikke dømt eller lignende, og det er så utrolig hærlig at jeg bare føler for at jeg må elske henne...

Anonymous poster hash: 3b4d4...331

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må vel være i en spesiell setting tenker jeg. En gang dere gjør noe skikkelig koselig sammen. Skikkelig romantisk middag f.eks. 

Jeg lurer litt på hvor lang tid det vanligvis tar før en sier det til sin partner. Personlig har jeg aldri sagt det selv om jeg har hatt flere forhold (ingen over 4 måneder). Ingen har sagt det til meg heller. Så for meg er det et ord som betyr veldig mye. Jeg vet om folk som sier det med en gang de begynner å date noen... Blir fort litt betydningsløst. 

Har alltid vært litt nervøs for å ikke få høre det tilbake etter at jeg har sagt det... Litt teit, jeg vet. 

Anonymous poster hash: 5a746...2d2
Lenke til kommentar

Det er jeg ikke helt enig i. Det er fint å høre noen si at de elsker deg eller er glad i deg. Det kjennes dessuten godt å si det til noen også. Hvis man aldri får høre det vil man kunne bli i tvil når ting butter imot i forholdet, noe alle par går igjennom.

Det handler også om å si det med følelser, og ikke si det bare for å si det. 

Anonymous poster hash: 5a746...2d2
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...