Gå til innhold

Tre fjorder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har du vært smalsynt...flott panorama over de tre fjorder. Er det panoramafunksjon på kamera eller flere eksponeringer. Må sees i fullstørrelse :)

Mvh Oddmund

God morgen Oddmund! :)

Jeg vil ikke ha på meg å være trangsynt i hvert fall! :wee: Men når man må via kameraet så kan det bli litt smalt for å få med seg det man vil ja. :ph34r: Jeg har panoramafunksjon på kameraet, har ikke alle det nå til dags?   (det verste er at det faktisk kunne vært enda lengre!)

Hjertelig takk for kommentar! :new_woot:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Panorama de luxe. Må ses i fullstørrelse og dessuten forstørres noe.

Vennlig hilsen Ragnar

  

Enormt stor, og kjempe fint bilde :)

Vennlig hilsen Bahtiyar

  

Dette måtte jeg ha fullstørrelse + fullskjerm på 32 tommern for virkelig å få noe ut av.

Men da kom det fram et skikkelig vidtfavnende landskapsbilde.

Roar

  

Jeg trodde først det var flere bilder du hadde limt sammen. Et meget flott panorama er det hvor du på en mesterlig måte viser den fantastiske og mektige naturen dere har i Møre og Romsdal. Flotte farger og en god skarphet i bildet.

Mvh Torbjørn

Huff jeg har visst tatt i litt for mye i dag og laget et altfor stort bilde. Blir jo i drøyeste laget hvis folk må ha det opp på lerret for å se det.:)

Men det er jo hyggelig at dere likte det litt likevel da! Det er jo så fryktelig fint her, vil jo gjerne vise det slik øyet mitt ser det, ikke bare en sånn liten firkant.;)

Tusen takk skal dere ha for hyggelige tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...