OHJohansen Skrevet 9. september 2015 Rapporter Del Skrevet 9. september 2015 Blant annet stod råtøff spillskjerm på menyen.SNIKTITT: Se hva mer vi fant hos Asus Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 9. september 2015 Rapporter Del Skrevet 9. september 2015 Stilig skjerm, bare synd den har G-Sync. 3 Lenke til kommentar
rasivert Skrevet 9. september 2015 Rapporter Del Skrevet 9. september 2015 Stilig skjerm, bare synd den har G-Sync. Hva er problemet med G-Sync? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 9. september 2015 Rapporter Del Skrevet 9. september 2015 Stilig skjerm, bare synd den har G-Sync. Hva er problemet med G-Sync? Fordi det er en proprietær standard for nvidia. DisplayPort Adaptive-Sync er lisensfri. 2 Lenke til kommentar
ulle1040 Skrevet 9. september 2015 Rapporter Del Skrevet 9. september 2015 Skyrim? Dette er the Witcher 3.. 1 Lenke til kommentar
Toxicinity Skrevet 9. september 2015 Rapporter Del Skrevet 9. september 2015 "Skyrim-spillet vi prøvde" vet ikke om jeg skal grine eller le 2 Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 9. september 2015 Rapporter Del Skrevet 9. september 2015 Skyrim? Dette er the Witcher 3.. Vi fikset opp i den lille glippen nå Takk! - Niklas Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. september 2015 Rapporter Del Skrevet 9. september 2015 Stilig skjerm, bare synd den har G-Sync. Hva er problemet med G-Sync? Fordi det er en proprietær standard for nvidia. DisplayPort Adaptive-Sync er lisensfri. Synn g-sync fungerer bedre enn freesync, så vi MÅ kjøpe g-sync... Lenke til kommentar
Carls1 Skrevet 14. september 2015 Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 Mulig jeg tar feil men er det ikke G-Sync for Nvidia og FreeSync for AMD? jeg har verken søkt eller sjekket men det går kanskje på tvers? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå