jeanette roger Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 jada Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Neida, men kanskje litt beskjæring o bånn for å løfte betrakters blikk noe for det mørke feltet nede holder lett blikket der før man røsker det løs og ser oppover til det som vel er bildet. Jeg ville halvert det nederste feltet, men så er det denne smaken og baken da. Det jeg ser som selve bildet er jo svært så interessant. Roar 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2015 Tusen takk Roar..hyggelig tilbakemelding og ser det du sier og enig med deg... Ønsker deg en fin dag. .. Klem jeanette Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2015 Neida, men kanskje litt beskjæring o bånn for å løfte betrakters blikk noe for det mørke feltet nede holder lett blikket der før man røsker det løs og ser oppover til det som vel er bildet. Jeg ville halvert det nederste feltet, men så er det denne smaken og baken da. Det jeg ser som selve bildet er jo svært så interessant. Roar Takk ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg