AnonymDiskusjon Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Har vært sammen med ei i 3mnd nå og alt er heilt perfekt, foruten om en ting, ho har aldri hatt en orgasme og det må da kunne løses. Føler vi har et godt utgangspunkt med god kommunikasjon på hva som er godt og mindre godt, og sexen blir stadig bedre, men mangler da altså denne siste biten. Hun har aldri fått orgasme verken med andre eller på egenhånd. Vi har prøvd med vibrator, slikking og fingring, og en kombinasjon av desse under sjølve akten, eg føler at ho nesten har vært der noen ganger men det virker som om det blir for mye så ho sperrer av mentalt. Det nærmeste vi kommer er når hun rir meg, typ "grinding", gjerne der jeg holder en vibrator mot klitoris. Virker som om denne sperren kjem noko seinare då da det ikkje blir fullt så mye fokus på det ho føler da, men samspillet i mellom oss. Vi bruker lang tid på forspillet med mye teasing og den slags da dette er noe ho tenner på, akten er som regel sakte og intim fremfor rask og røff, men det varierer litt etter dagsform osv. Etter hvert som jeg holder på med slikking og/eller fingring ender det som regel med at ho avbryter meg da det blir for "sensitivt" etter ei stund. Hun går på antideprressiva men holder på å trappe ned dosen, så har et håp om at dette kanskje kan telle i positiv favør etter kvart. Så.. Noen tips til hvordan eg kan få henne ut siste distansen? Anonymous poster hash: 4d1d2...4cf Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Kan være flere grunner til at hun ikke klarer å komme, feks at hun kjenner orgasmen som kommer som et slags tabu og stopper opp selv. Når du slikker og det blir for sensitivt, så slikk rundt klitten, ikke direkte på den. Du kan jo prøve dette her: Når du går ned på henne, så slikker du utenpå musa på sidene, unngå klitten, den tar du seinere. så slikker du forsiktig rundt klitten mens du bruker 1 finger til å stryke utenpå hullet hennes(skjeden) så etter hvert så fører du fingeren lenger inn, legger til 1 finger til. (sørg for at fingrene er våte før du fører de inn) så lager du sånn "kom her" bevegelse med fingrene(rettning magen) spør om det gjør vondt eller om det er godt(håper hun svarer ærlig her) for nå leker du med g-punktet hennes, tilfredstiller du g-punktet og slikker klitten samtidig, så skal du nok se at hun hyler ut i orgasmer lykke til 1 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Kan skrive under på at de "kom her" bevegelsene er effektive. Særlig i kombinasjon med oralsex. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 "kom her" er go-to teknikken min fra tidligere forhold, no-go i dette tilfellet :/ altså hun sier det er veldig godt, men det er altså ikkje nok til å få henne over. Elles gjør jeg nok stort sett det du skriver, går først direkte på klitoris etter en stund. Anonymous poster hash: 4d1d2...4cf Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Det som er mest bekymringsverdig er at hun ikke klarer å komme på egenhånd. Vet du i hvilken grad hun har forsøkt dette selv? Tviler på at jeg hadde klart å komme sammen med noen andre, om jeg aldri hadde fått det til på egenhånd. 2 Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Klassisk situasjon når ei jente er for mykje i hodet og for lite i kroppen. Eg har som "hobby" inntekt å gi kvinner tantrisk massasje, og mi erfaring er at når en driver å "jager" orgasmer, forventer orgasmer etc, så er det veldig vanskelig å få det til når en er uerfaren. Det viktigste å innsjå for deg er at du IKKJE er ansvarlig for henna orgasme, og at om ho får orgasme eller ikkje har lite med deg å gjere. Ansvaret er henna, og der merker du stor forskjell på damer som er rundt 20, og damer som er 30+. Visst du har lyst å hjelpe ho til å få orgasmer, så er det mange ting du kan gjere. Det viktigste er å glømme teknikker, og slutte å tenke på sex som en mekanisk ting der en skal stimulere X punkt i Y sekunder for å oppnå Z orgasme. Det er kult med teknikker, men det beste du kan gjere er å hjelpe ho å slappe av å få ho inn i sin egen kropp og å være tilstede med den opplevelsen som skjer. Orgasmer kjem naturlig når en er avslappa, og det gjelder dei 7 forskjellige orgasmane jenta di kan få, samt dei 3 forskjellige du kan få. Om du er interessert så kan eg forklare meir om å få ho til å slappe av via PM. Kvinner som aldri har hatt orgasmer, kan få djupe orgasmer innen kort tid om du som mann klarer å skape ei stemning som får ho til å slappe heilt av og bli fullt tilstede. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Det viktigste å innsjå for deg er at du IKKJE er ansvarlig for henna orgasme Kvinner som aldri har hatt orgasmer, kan få djupe orgasmer innen kort tid om du som mann klarer å skape ei stemning som får ho til å slappe heilt av og bli fullt tilstede. Med andre ord så har han ansvar likevel? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. september 2015 Forfatter Del Skrevet 11. september 2015 Hva med å bare drite i det, hvis dere begge to koser dere med det dere gjør? Hvis du gjør dette til en svær greie så blir det bare enda mer press for dama og da klarer ho i hvert fall ikke å komme. Ha sex og kos dere, kommer orgasmen så kommer den, gjør den det ikke så gjør den det ikke. Anonymous poster hash: 412da...eb8 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 (endret) Slo opp med eksen da hun aldri greide å komme, og ble for sensitiv(kunne ikke pule lengre). Eneste som nesten funket var 2 fingre på gpunktet. Er ikke noe morsomt for meg når dama ikke greier å komme. Selv kan jeg komme mange ganger, og ikke miste ståpikk, og det var også dumt, da "det ble for bløtt". Forjævlig sexliv, jeg orket ikke mer. Endret 11. september 2015 av Dr Jones Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Jeg har løsningen https://en.wikipedia.org/wiki/Hitachi_Magic_Wand 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 (endret) Få henne til å massere klitten sin mens dere har sex. Eller eventuelt kan du gjøre det. Enklest hvis hun er godt på vei før sexen. Uansett må hun jo være mentalt villig til å faktisk komme. Kanskje det hjelper å ikke fokusere for mye på det, men la det skje naturlig. Hun må jo være villig til å "slippe seg selv fri". Endret 11. september 2015 av zeebra Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 "ho sperrer av mentalt" du sier det jo selv... Hun slapper nok ikke av som hun burde, er noe som sperrer der... Spør henne Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. september 2015 Forfatter Del Skrevet 14. september 2015 TS her, Vi har et godt sexliv likevel så ser ikkje på det som et kjempestort problem, har heller ikkje mast mye om dette da eg forstår at det går mot sin hensikt. Vi får nok bare fortsette som vi gjør, og ta det litt som det "kommer"(hurrhurr) skal gi den vibrasjonssaken er et forsøk i alle fall. Usikker på akkurat hvor mye hun onanerer på egenhånd, men hun har sagt at hun gjør det av og til. Anonymous poster hash: 4d1d2...4cf Lenke til kommentar
lady14 Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Har vært sammen med ei i 3mnd nå og alt er heilt perfekt, foruten om en ting, ho har aldri hatt en orgasme og det må da kunne løses. Føler vi har et godt utgangspunkt med god kommunikasjon på hva som er godt og mindre godt, og sexen blir stadig bedre, men mangler da altså denne siste biten. Hun har aldri fått orgasme verken med andre eller på egenhånd. Vi har prøvd med vibrator, slikking og fingring, og en kombinasjon av desse under sjølve akten, eg føler at ho nesten har vært der noen ganger men det virker som om det blir for mye så ho sperrer av mentalt. Det nærmeste vi kommer er når hun rir meg, typ "grinding", gjerne der jeg holder en vibrator mot klitoris. Virker som om denne sperren kjem noko seinare då da det ikkje blir fullt så mye fokus på det ho føler da, men samspillet i mellom oss. Vi bruker lang tid på forspillet med mye teasing og den slags da dette er noe ho tenner på, akten er som regel sakte og intim fremfor rask og røff, men det varierer litt etter dagsform osv. Etter hvert som jeg holder på med slikking og/eller fingring ender det som regel med at ho avbryter meg da det blir for "sensitivt" etter ei stund. Hun går på antideprressiva men holder på å trappe ned dosen, så har et håp om at dette kanskje kan telle i positiv favør etter kvart. Så.. Noen tips til hvordan eg kan få henne ut siste distansen? Anonymous poster hash: 4d1d2...4cf Jeg tror hun har noen hemninger, hun må lære seg å slappe av. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. september 2015 Forfatter Del Skrevet 27. september 2015 Ikke for å stjele tråden, men: Jeg har ikke noe problem med å få damen til å komme ved oralsex. Problemet er at hun ikke nyter penetrering. Hun liker å ha sex da det tenner henne, samt. at det er intimt og koselig, men nytelsen kommer ikke. Kun en eneste gang har hun synes det var deilig, og det var midt på natten etter at vi hadde sovet i noen timer. Jeg lurer på om det er fordi hun ikke slapper skikkelig av. Kroppen er jo veldig avslappet rett etter man har sovet. Legger sammen 1+1 her. Hva tror dere? Andre tips? Vi bruker lang tid, ofte +30 min, på forspill. Anonymous poster hash: 7f7d5...487 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg