Skare56 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Var ute på byen lørdag som var, jeg hadde tatt jakka av meg og gikk med den i hånda, plutselig kom det løpende en type fra intet, som nappet jakka ut av hendene mine og løp videre, prøvde selvfølgelig å ta han igjen uten hell. Jakka i seg selv var relativt dyr og den inneholdt også lommebok, kodebrikke osv. Er dette noe som vil dekkes av reiseforsikringa? Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Jeg ville først av alt sjekket forsikringsvilkårene dine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Godt mulig, det ville bli dekket av min reiseforsikring. Den dekker slike tilfeller bortsett fra når det skjer på reisen fra/til jobb. Som nevt over så sjekk vilkårene/ring selskapet. Lenke til kommentar
skripis Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 ...men du må melde det til politiet. Gjør det ASAP. Dersom ikke hendelsen er politianmeldt, vil forsikringen avvise saken. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Ikke for at politiet skal løse det, men så man ikke bare skal kunne sitte hjemme og dikte i vildens sky. Sitter litt lenger inn å jukse. 1 Lenke til kommentar
skripis Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Ikke for at politiet skal løse det, men så man ikke bare skal kunne sitte hjemme og dikte i vildens sky. Sitter litt lenger inn å jukse. My point exactly. Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Tyveri på åpen gate vil absolutt være dekket av de fleste reiseforsikringer, men det må som sagt anmeldes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå