Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mollusker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg ble sammen med kjæresten min for 3 mnd. siden, og det viser seg at hun har fått mollusker. Hun hadde et fælt møte med skalpellen og måtte skjære vekk en del av "eksemen", noe som var veldig ubehagelig og vondt for henne. Utslettene kom etter at vi hadde hatt sex og hun hadde hatt noen små sår etter intimbarbering, og dernest trolig blitt smittet. Jeg har ingen symptomer, men legene konkluderte med at jeg var smittebærer uten symptomer og at det måtte ha kommet fra meg. Vi var begge seksuelt aktive med mer enn én partner før vi ble sammen, og jeg har lest at mollusker kan ligge i kroppen i opptil 6 mnd. før symptomene vises.

Det jeg lurer på er om det er noen måte for meg å sjekke meg for om jeg har dette viruset - selv om jeg ikke har symptomer, slik at jeg kan få den endelige bekreftelsen på at det er jeg som har smittet henne.

Jeg vet at viruset går over av seg selv til slutt, at det er helt ufarlig, og derfor ikke er med som en av "de vanlige kjønssykdom-testene". Jeg misliker bare så inderlig at jeg har gjort henne vondt. Jeg vet at hun innerst inne laster meg litt for dette, selv om jeg ikke kunne vite at jeg hadde viruset i kroppen, og at hun alltid kommer til å huske på det som en av hendelsene i starten av forholdet vårt. 

Anonymous poster hash: 92077...e04
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

helt sykt, googlet nettopp mollusker av REN interesse... tok tilfeldigvis en kikk ned på utstyret og fant EN blant kjønnshårene ovenfor penis! har bare EN da men det er DEFINITIVT en mollusk! sykeste jeg har opplevd, puls i 200 nå, passer jo bra midt på natta.... 

akkurat møtt drømmedama og vi har begynt å ha sex for bare 3-4 uker siden.... 

hva i helvette gjør jeg??

Anonymous poster hash: 3a485...7bc
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Trenger ikke å få panikk. jeg tror man kan få det av å skifte partner også? jeg skiftet partner i fjor og fikk det ett par måneder etter vi ble sammen, i januar og i juli/august var de borte og jeg har ikke fått det siden. Det var selvfølgelig litt flaut under sex, men partneren visste om det og hadde noen selv og jeg gadd ikke å bry meg med å fjerne de. De forsvinner av seg selv og har ikke vært plaget siden :( 

Anonymous poster hash: d5ab0...28b
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...