Bekir Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Untitled Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Det er noe som heter "flaskebarn" - men vet ikke om det passer helt her ;-) Morsom idé ihvertfall!! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 morsomt og kreativt! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Artig og kreativt. Men fordi jeg er et petimeter og legger merke til detaljer, er det en liten detalj som ødelegger illusjonene. Jeg legger merke til at den mørke ringen i flaskebunnen går over skoene til jenta. Dette burde vært fjernet. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Hi Gro Thank you for beautiful comments Mvh Bekir Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Thank you Helene Bekir. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Artig og kreativt. Men fordi jeg er et petimeter og legger merke til detaljer, er det en liten detalj som ødelegger illusjonene. Jeg legger merke til at den mørke ringen i flaskebunnen går over skoene til jenta. Dette burde vært fjernet. Tusen takk for tilbakemeldingen wasco Bekir. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Ja, hun står der og flirer - helt til hun vil ut igjen, men da..... Artig parallell til båt i flaske. Men blir kanskje noe vanskeligere å få til i virkeligheten? Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Festlig !! Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Festlig !! Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg