GroKoDilla Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Rent vann Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Ja det er så sant! Vi er heldige i Norge som bare kan boltre oss i rent vann så mye vi vil. Det er luksus det! Et nydelig bilde Gro! Ser nesten ut som rav. Nydelig komp med de små bølgene. Det kledde ramma også, kan godt få henge på min vegg! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Fotografiens muligheter til å skape inntrykk er meget godt utnyttet her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Det har du helt rett Gro, hva skulle vi gjort uten vann? Juveler klarer vi oss uten. Et flott bilde dette hvor du virkelig har gått inn og utforsket den abstrakte verden. Flotte farger, fin komp, et bilde som du trygt kan henge opp på veggen Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Hadde det ikke stått vann så hadde nok tankene gått i helt andre retninger. Her tenker jeg enten 3 mm. kutt eller mer luft til høyre da den vesle glipa liksom ikke blir verken fugl eller fisk - ikke stort annet heller for den saks skyld. Ellers er jo bildet svært så interessant i sin kvadratiske form som jo ville ryke hvis jeg fikk Vilja mi. Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Hadde det ikke stått vann så hadde nok tankene gått i helt andre retninger. Her tenker jeg enten 3 mm. kutt eller mer luft til høyre da den vesle glipa liksom ikke blir verken fugl eller fisk - ikke stort annet heller for den saks skyld. Ellers er jo bildet svært så interessant i sin kvadratiske form som jo ville ryke hvis jeg fikk Vilja mi. Roar Helt enig! Skulle gjerne gitt mer space her,men originalen er faktisk i kvadratformat, og hadde ikke mer å gå på dessverre... Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Ja det er så sant! Vi er heldige i Norge som bare kan boltre oss i rent vann så mye vi vil. Det er luksus det! Et nydelig bilde Gro! Ser nesten ut som rav. Nydelig komp med de små bølgene. Det kledde ramma også, kan godt få henge på min vegg! Helt greit det, Helene - men du har vel neppe plass til noe annet enn dine praktverk ;-) 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Det har du helt rett Gro, hva skulle vi gjort uten vann? Juveler klarer vi oss uten. Et flott bilde dette hvor du virkelig har gått inn og utforsket den abstrakte verden. Flotte farger, fin komp, et bilde som du trygt kan henge opp på veggen Mvh Torbjørn JA... det var den veggplassen, da ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Fotografiens muligheter til å skape inntrykk er meget godt utnyttet her. Vennlig hilsen Ragnar Takk for det, Ragnar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Ja det er så sant! Vi er heldige i Norge som bare kan boltre oss i rent vann så mye vi vil. Det er luksus det! Et nydelig bilde Gro! Ser nesten ut som rav. Nydelig komp med de små bølgene. Det kledde ramma også, kan godt få henge på min vegg! Helt greit det, Helene - men du har vel neppe plass til noe annet enn dine praktverk ;-) Hahaha! Du skulle sett veggene mine! Det er nesten ingenting på dem! Huff, jeg må til å skjerpe meg! Interiør og slikt er ikke min greie.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg