Geir Knutsen Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 På en rød rose.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Ja det er sant! De er fryktelig fotogene disse dråpene, Flott bilde i varm god farge og fint lys, Lenke til kommentar
deleted Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Fint og i mine øyne abstrakt. Det er ihvertfall slik jeg liker å se bilder Lenke til kommentar
okjo Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Veldig flott og passe abstrakt. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 ...... og jeg som tenkte tomat i vann. Hvis du på en eller annen måte kunne få den diagonalen til å gå reint mellom kortside og langside for mer spenning i bildet så ville det antagelig være positivt. Jeg ser noen løsninger, men velger å overlate det til deg. Roar Lenke til kommentar
Geir Knutsen Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Takk for kommentarer alle sammen. Roar - Takker så mye for forslag. Skal se på saken og lage meg en ny versjon. :-) Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg