Bahtiyar Ømer Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Mæl Kirke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Synes kanskje det ble litt mye svart? Fryktelig vanskelig å ta bilder når det er mørkt. En må bare øve, øve,øve. Du er tidlig oppe da! 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Hei Jeg har vert Gaustatoppen i dag, og bilde tatt på veien før soloppgang. Takk for hyggelig kommentar. Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Hei Jeg har vert Gaustatoppen i dag, og bilde tatt på veien før soloppgang. Takk for hyggelig kommentar. Vennlig hilsen Bahtiyar Oi! det er sikkert en flott tur? Vi får vel noen fine bilder derfra når sola står opp da? Jeg bodde et år på Rauland, men kom meg aldri på Gaustadtoppen... 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Tanken på en beskjæring nede så nedre ramme skjærer de oransje speilingene er en tanke som kommer ruslende. Hvorvidt det er en god løsning skal jeg ikke ha påstått noe om. men nå er det jo nevnt. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg