Jon@s Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg har en følelse av at førstesidene i tabloidpressen er reservert Anne-Kath. i morgen... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg har en følelse av at førstesidene i tabloidpressen er reservert Anne-Kath. i morgen... hehe.. håper det.. Synes hun er sjarmerende og litt søt jeg! Men.. en liten avistur må hun da få lov til å ta.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Gjesp! Hvem bryr seg? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jon@s og bone ? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jon@s og bone ? ..ikke utover at det var et litt søtt bilde på forsiden av VG idag! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 typisk Se & Hør tråd Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jon@s: hvordan vet du att hun hadde 1 i promille? kjenner du henne personlig? Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ho bør få høyre dette i neste program. Når eit fast medlem i eit program som baserer seg på å gjøgle over siste vekes hendelsar drite sånn på draget kan det ikkje gå forbi uten kommentar! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 vel når skal hun lære? dette er vel tredje gang at hun kommer i avisen over hennes kjørekunnskaper... Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Jon@s: hvordan vet du att hun hadde 1 i promille? kjenner du henne personlig? "Den foreløpige promillekontrollen skal ha vist over én i promille ifølge Tv2 Nettavisen." Resten av artikkelen: http://www.dagbladet.no/kultur/2003/11/12/383347.html Mer om saken: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=201230 Selvsagt skal man ikke stole 100% på slike påstander, men det faktum at hun krasjet to ganger først (det var kollisjonene som var årsaken til at hun ble målt), gjør at jeg begynner å lure på om ikke promillen var temmelig høy. Uansett må fagfolk finne ut av slikt for at man kan være sikker, noe som visstnok tar 2-3 uker. Hadde jeg kjent henne personlig, ville jeg neppe gått ut her og kommentert saken. Endret 13. november 2003 av Jon@s Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Anne-Kath kan få sitte på med meg hun. Kunne godt tenke meg å være privatsjåføren hennes en tid fremover. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Tviler på dette har så mye å si for hennes fremtidig liv uansett..kanskje hu havner i fengsel i 3 uker, på en fin og åpen anstalt med store rom med internett og kabelTV, der ingen av de innsatte har gjort mere enn å svindle på skatten eller kjørt litt for fort. Hu blir ikke slengt på high-security celle på Ila landsfengsel sammen med voldtektsmenn og barnemordere TV-jobben venter nok pent og rolig på henne, og hu får i tillegg litt nytt å lage dårlige vitser om på TV. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Kan ikke akkurat si jeg ble overrasket... Enkelte personer VET man havner bort i noe før eller siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå