IngvaldNordland Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Berlin Ol Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Er det ett bilde eller har du satt sammen flere? Det ble uansett kjempestilig og veldig gøy å studere! Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Er det ett bilde eller har du satt sammen flere? Det ble uansett kjempestilig og veldig gøy å studere! Hyggelig : ) Mener å huske at det var fem som var utgangspunktet men at det ene ble tatt ut i ettertid. Mvh ibn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Her vet jeg neimen ikke hva jeg mener så da får det heller stå litt åpent. Kanskje en mørk grå bakgrunn om ikke annet. Men fortsatt vingler jeg mellom liker og liker ikke. Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Her vet jeg neimen ikke hva jeg mener så da får det heller stå litt åpent. Kanskje en mørk grå bakgrunn om ikke annet. Men fortsatt vingler jeg mellom liker og liker ikke. Roar Ser lys i det : ) Å få noe til å vandre mellom to poler er da ikke så værst : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg