Gå til innhold

Oppgradering av EVO N610c

phanti

Anbefalte innlegg

Har hatt denne en stund nå, og syns det er på tide med litt mer ram. Har nå 384MB, og den jobber utrolig mye på swap fila.

Problemet er at det ser ikke ut som jeg klarer finne ut hvor ram-sloten er. Det er et deksel under som logisk nok burde vært til rammen, men det virker ikke slik. Det lille kortet som ligger under dekselet ligner på en ram brikke, uten at jeg kan se noe skrift på den som tyder på at det er det. Kontaktflatene er mindre og mange fler enn det jeg har sett på bilde av en ram brikke fra twinmos, SOdimm. Tar jeg den ut og starter opp teller den opp like mye ram.

Har googla masse om dette, sjekket mange forum, blandt annet compaqs eget support forum uten å finne noe om dette. Håper det er noen som er kjent med dette :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er eneste som er der (som i hvertfall er synlig) er til det jeg forklarte innledningsvis, batteriet og til dokkingstasjonen. På sida ved siden av hardisken er det pcmcia spor, på motsatt side er det cd/dvd/brenner. Det er alt jeg kan se av luker. Kan ta et bilde og legge ut..

Tok et bilde av undersiden her.

*edit url til bilde

Endret av phanti
Lenke til kommentar

du løsner skruen til tastaturet under maskinen, så mellom esc og f1, f4 og f5, f8 og f9 samt mellom f12 og delete er det små plastdingser som du kan skyve ned. Skyv dem ned, ta tastaturet opp, men ikke dra ut tastaturkablene, de er et

hel vete å få på plass igjen!

så kan du ta tak i kanten på det dekslet som er til venstre for tøttsjpadden og vippe dette av, og under der er rammen!

Endret av geokri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...