Torbjørn Milje Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Tåke en høstdag ved fjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Nydeleg bilete! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Tusen takk Magnar for din fine kommentar Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
judith-g Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Vakkert med god dybde! Fjellene med speilbildene danner 4 nesten symmetriske leder blikket inn mot "evighetspunktet" sentrum, var det bevisst? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Helt nydelig! Herlig komp! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Hei Judith og Helene. Tusen takk til dere begge for de fine kommentarene. Når jeg tok bildet var jeg ikke bevisst på dette "evighetspunktet" som du kaller det Judith. Det var i etterbehandlingen jeg ble bevisst over hva jeg kunne gjøre med¨å legge punktet i sentrum. Jeg tror jeg lyktes akkurat med det. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Så fint motiv og et bilde jeg liker veldig godt Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Du fanger stemningen på en utmerket måte her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Fint fanget tåkestemning, det rustne bølgeblikktaket er et must her og løfter bildet Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Tusen takk Torhild, Ragnar og Oddmund for de fine kommentarene Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Tusen takk Bekir for din fine kommentar av bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Flott bilde i panorama der selvfølgelig steingale meg ser de våte fargerike steinene til venstre som et pluss. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Tusen takk Roar for din fine kommentar av bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg