AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Nå har jeg ikke hatt så mye sex, men egentlig ganske så greit med partnere. Kan aldri si jeg har hatt det amazing under sex, men nå har jeg aldri hatt meg med en jeg finner veldig attraktiv (aldri hatt dame). Nå sist jeg hadde meg, følte jeg egentlig jeg gjorde det mest fordi det var så lenge siden sist (over 1 år), og etter å ha møtt en som ikke hadde hatt seg på 15 år et par dager før, var det nok en medvirkende årsak. Men jenter, hva tenker dere om han ikke kommer under sex? For jeg finner ikke sånn veldig nytelse i det, og dermed hender det jeg ikke greier å komme. Anonymous poster hash: 447e6...602 Lenke til kommentar
lady14 Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Nå har jeg ikke hatt så mye sex, men egentlig ganske så greit med partnere. Kan aldri si jeg har hatt det amazing under sex, men nå har jeg aldri hatt meg med en jeg finner veldig attraktiv (aldri hatt dame). Nå sist jeg hadde meg, følte jeg egentlig jeg gjorde det mest fordi det var så lenge siden sist (over 1 år), og etter å ha møtt en som ikke hadde hatt seg på 15 år et par dager før, var det nok en medvirkende årsak. Men jenter, hva tenker dere om han ikke kommer under sex? For jeg finner ikke sånn veldig nytelse i det, og dermed hender det jeg ikke greier å komme. Anonymous poster hash: 447e6...602 Jeg tror du har hemninger mot sex. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. september 2015 Forfatter Del Skrevet 28. september 2015 Det går an å fake det som gutt også da, hvis en går lei. Da trenger ikke hun få vite noe uansett. Jenter faker vel orgasmer hele tiden uansett, kan være noen av dem har det på samme måten? Kanskje du skulle funnet deg ei slik? Anonymous poster hash: 082b9...30e Lenke til kommentar
Chroma Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Hadde vel bare tenkt at for noen gutter/menn så er det bare sånn. Noen kommer fort, andre "sent" og noen kommer sjelden eller aldri? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Kanskje du liker mannerumper best? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Jeg synes det er slitsomt når mannen ikke kommer. Jeg hadde hatt enda større issues om jeg var med en fyr som egentlig ikke likte sex noe særlig. Men det er meg, det finnes jo jenter som ikke er spesielt opptatt av sex. Du får prøve å finne deg en likesinnet Anonymous poster hash: 7cdfe...752 Lenke til kommentar
Mellifluous Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Tenker ingenting. Det skjer med alle, mann som kvinne. Finnes grenser på hvor mye man skal gruble og tenke over ubetydelige saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg