the_last_nick_left Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Jeg er mot. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-384684 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Jeg er mot. vil du begrunne hvorfor? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Imot. Og posten her er fortsatt bedre enn førsteposten din... Lenke til kommentar
J. Fredrik Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Jeg er imot. Jeg vil at man skal kunne få velge selv hvem man vil gifte seg med. Å gifte seg er en veldig privat sak og er absolutt ikke et valg familien skal ta for deg. http://ndla.no/nb/node/1346 Kanskje du får noen tips til oppgaven din. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Først og fremst ser dette bare ut som noen som er for lat til å gjøre en skoleoppgave. Dersom du ber om hjelp så kommer du lenger dersom du viser litt initiativ og resonnering selv. Er ikke mange som gidder å lempe et ferdig svar i fanget på en som bare sitter og venter. Men når det kommer til tvangsekteskap så er jeg imot. Et ekteskap er en sosial og økonomisk konktrakt mellom to parter som anerkjennes av staten. Det er urimelig at noen andre skal pålegge denne kontrakten på en av eller begge disse partene uten deres samtykke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå