Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle bidra med litt spamming av forumet siden det sikker ikke finnes slike poster fra før (ironi)...

Vel nok om det.

Jeg kjørte 3dmark i dag tenkte jeg skulle sammen ligne med amd plattformen min tror jeg fikk sjokk eller får faktisk mere score med amd min ca 4900 og med p4 min så får jeg mindre 4630 !!! helt sykt hva kna være grunnen til det tro ?

Amd

xp 2000+ @ 1,8 ghz

abit nf7-s (rev 2.0)

Corsair 512 brikke (ikke dual pc 3200)

Radeon 9700 pro @ catalyst 3,9

p4:

abit ic7-g

p4 2,4 @ 2,4 (533)

2 *256 geil golden dragon pc 3500

av litt problemer med amd maskinen om dagen kan jeg ikke framskaffe bevis her og nå men jobber med saken. :yes:

håkon

noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja en av grunnene er rambrikkene, kjør med 3200 brikkene på begge og test.

Husk du bruker 3200 ram med mer aggresiv timing på amd maskinen.

Geil er ikke de raskeste på std innstilling de kommer til sin rett når du klokker.

Ellers kan det vere innstillinger på hk, testet selv abit max3 mot asus C800-E med samme cpu,minne, gpu og kjøling samme driverne og alt men scoren blir forskjellig.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle bidra med litt spamming av forumet siden det sikker ikke finnes slike poster fra før (ironi)...

Vel nok om det.

Jeg kjørte 3dmark i dag tenkte jeg skulle sammen ligne med amd plattformen min tror jeg fikk sjokk eller får faktisk mere score med amd min ca 4900 og med p4 min så får jeg mindre 4630 !!! helt sykt hva kna være grunnen til det tro ?

Amd

xp 2000+ @ 1,8 ghz

abit nf7-s (rev 2.0)

Corsair 512 brikke (ikke dual pc 3200)

p4:

abit ic7-g

p4 2,4 @ 2,4 (533)

2 *256 geil golden dragon pc 3500

av litt problemer med amd maskinen om dagen kan jeg ikke framskaffe bevis her og nå men jobber med saken. :yes:

håkon

noen gode forslag?

prøv å kjøre 3dmark 2001se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...